انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۲اسفند

مشهد عجیب چسبید..امام رضا زیاااادی حال دلم و خوب کرد..خونه ی دایی جان..مریم و ملیح عزیزم همگی زیادی خوب بودن...

ب یاد همتون بودم وامیدوارم امیدوارم قسمت تمام دوستانم بشه ب زودی زود، .. :)

گفته بودم برف میاد...آقااا ی برفی اومد :دی ماشالااا.. :) میگفتن چندین ساله اینجوری برف نیومده بود...و من ک مجهز رفته بودم از شال و دستکش بگیر تا بافت و پالتو و بوت :))

ی برف بازی اساسی هم کردیم... :)آدم برفی هم درست کردم عکسشم هست اما، حس آپلود نیست.. :)

و حالا بریم سراغ نکته ی منفی این سفر... :/

قطاااار..با اینکه سوپر لوکس بود و درجه یک و 5ستاره و از این لوس بازیا ولی قطار خیلی چیز مزخرفیه :/ بعضیا هستن با ماشین حالشون بد میشه من  این حس و نسبت ب قطار داشتم..دقیقا رو ب موت بودم :| منِ خوشخواب ک در هر شرایط و وضعیتی میتونم بخوابم توی مجموع 28ساعتی ک توی قطار بودم 5ساعت نخوابیدم مث جغد بیدار بودم.. :/ مخصوصا برگشت ک ساعت 2بود چشامو بسته بودم و اشهدمم گفتم :/ البته سرماخوردگی هم تاثیر گذاشته بود ولی در کل اصلا خوشم نیومد و دیگه بعیده تا اخر عمرم سوار بشم..

فقط  نکته ی مثبتش بود این بود ک دوتا هندزفری بهمون دادن و دوسه تا هم فیلم دیدم...


عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران

ساده دل من ک قسم های تو باور کردم...

نظرات  (۱۰)

خیلی هم خوب :) 
پاسخ:
خیلیییییی :))
آره. برف خیلی سنگینی اومد. آخرین باری که همچین برفی داشتیم سال 91 بود به گمانم. و قبلش هم 86. کلا هر چهار پنج سال یه بار همچین اتفاقی می افته توی مشهد :). هرچند امسال کلا عجیب بود. این چندمین نوبته که برف می آد در عرض چندماه توی شهرمون!

خوشحالم که بابت زیارت و تفریح حسابی بهتون خوش گذشته. اما خب نمی دونم چرا با قطار مشکل داشتید؟ خیلی خوبه که. من اینقدر راحت خوابم می بره توی قطار که نگو!
البته خب هرکس یه جوریه. پس همون که خودتون گفتید بهتره دیگه قطار سوار نشید. بهتون نمی سازه :)
پاسخ:
اینجوری ک میگفتن قبل 91این برف اومده احتمالا همون 86 ولی امسال ماشالا برف خیلی عالی توی مشهد اومد..چندین نوبت...خدا مشهدیا رو امسال خیلی دوست داشته حتی با وجود اقای علم الهدی عزیز :دی

خیلی خیلی ممنونم.. :) عالی بود :) اره خودمم تعجب کردم ک خوابم نبرد خانواده هم همه رااااحت خوابیدن من فقط مث جغد بیدار بودم
میدونین سرماخوردگی هم ک از قبل داشتم تاثیر گذاشته بود چون سرم خیلییییییی سنگین بود
سلام
زیارت قبول
به یاد ما هم بودید؟

من تو اتوبوس خیلی سختمه بخوابم
خیلی سختمه
پاسخ:
سلام :)
مرسی اقای گم نام

بعله مگر میشد نباشم.. :)

من همهههه جایی راحت میتونم بخوابم فقط کافیه اراده کنم حتی روی سنگ خوابم میبره ولی قطار چیز مزخرفی بود :/
سلام.
زیارت قبل باشه.
آره مشهد این چند روز یک برف حسابی زد. خیلی خوب بود.
واقعا رفتین مشهد بعد تو حرم آدم برفی درست کردید؟ :)
.
تا حالا قطار سوار نشدم ولی کلا تو مسیر چه با اتوبوس چه ماشین شخصی نمیتونم بخوابم! :|
پاسخ:
سلام :)
مرسی آقاگل..
اره خیلییییی خوب بود و خیلیییییی زیبا
نههه درسته من روح کودکانه م شدیدا فعاله ولی ن دیگه برم توی حرم ادم برفی درست کنم :))
روبروی فضای سبز خونه دایی
اینم عکسش

http://bayanbox.ir/info/2392955159323640325/photo-2017-02-20-16-59-36


من اتوبوس بیست سال بیشتره سوار نشدم قبل مدرسه رفتنم بوده ولی توی ماشین اراده کنم میخوابم..شما بدخوابین و میدونم دقیقا چی میگین در مورد نخوابیدن
به به، ایشالا همیشه به سیاحت و زیارت و خوش گذرونی ^_^
پاسخ:
مرسی :)
ایشالا سیاحتمون باشه سفر ب امریکا و اروپا :دی
زیارت قبول :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
زیارتتون قبول... :-)

ایشالا سفرای بعدی تون خالی باشه از نکات منفی..
پاسخ:
مرسییی :)

نکته ی منفی اینم خوب بود...ولی ممنونم :)
زیارت قبول عزیزم

من هم تو قطار خوابم نمى بره اصلا
ولى با این حال براى مسافرت خانوادگى دوسش دارم

پاسخ:
مرسی عزیزِجانم :*

نیلوفر من خوووش خوابم :دی حتی روی سنگ خوابم میبره ولی قطار برام افتضاح بود
البته با حال این یک هفته م مطمئن شدم همه ی اون حال بدم توی قطار بخاطر سرماخوردگی وحشتناکی هست ک این روزا درگیرشم
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۸ بلاگر کبیر ^_^
به به به همیشه به سفرهای حال خوب کن عزیز دلم.

من تا حالا با قطار حایی نرفتم... دلم میخواد برم و هر سال سر شوهرمو میخورم که بیا با قطار بریم خونه مامانت اینا و ایشون میگه چرا راه چهار ساعتی رو دو برابر کنیم آخه >_<

جووونم آدم برفی و برف...
پاسخ:
من قبلا رفته بودم ولی این 7-8سال اخیر نه..
واقعیت خیلی خوشم نیومد گلم یعنی زمان بیداریش خیلی خوبه ولی شب و موقع خواب نه :/ اذیت شدم شدید..
مسافرت با ماشین و بعد هواپیما از همه چیز بهتره..

فدات...
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۳ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم خوش برگشتی همیشه به سفر های حال خوب کن...


پاسخ:
قربانت عزیزجانم
مرسییییی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">